Shpallje 1 (një) vend vakant – Sekretar titullari

SHPALLJE PËR VENDE TË LIRA PUNE

NĂ« mbĂ«shtetje tĂ« nenit 19 tĂ« ligjit nr.7961, datĂ« 12.7.1995, “Kodi i PunĂ«s i RepublikĂ«s sĂ« ShqipĂ«risë”, i ndryshuar, tĂ« nenit 251, pika 3 dhe tĂ« nenit 275, pika 4, tĂ« ligjit nr.115/2016, “PĂ«r organet e qeverisjes sĂ« sistemit tĂ« drejtĂ«sisë”, Vendimit tĂ« KĂ«shillit Drejtues tĂ« ShkollĂ«s sĂ« MagjistraturĂ«s nr.43, dt.19.12.2024 “PĂ«r disa shtesa dhe ndryshime nĂ« Vendimin nr.48, dt.28.12.2015”, i ndryshuar; si edhe tĂ« akteve tĂ« tjera nĂ«nligjore nĂ« fuqi, Shkolla e MagjistraturĂ«s, shpall procedurat e konkurrimit pĂ«r kĂ«tĂ« pozicion vakant:

1 (njĂ«) vend vakant  Sekretar titullari

 

  1. PĂ«rshkrimi pĂ«rgjithĂ«sues i punĂ«s pĂ«r pozicionin Ă«shtĂ«: 

 

  1. PlotĂ«son kĂ«rkesat pĂ«r shfrytĂ«zim operativ tĂ« dokumenteve nga sektorĂ«t e ShkollĂ«s, duke bĂ«rĂ« evidentimin e tyre nĂ« pĂ«rputhje me dispozitat nĂ« fuqi; 
  2. Ndjek dhe konfirmon agjendën e mbledhjeve brenda dhe jashtë institucionit për drejtorin e Shkollës;
  3. Planifikon dhe kujdeset për shërbimin e pritjes dhe përcjelljes në zyrën e Drejtorit;
  4. Ai ka përgjegjësi për zbatimin dhe informimin lidhur me respektimin e ligjit dhe të rregullave të funksionimit të institucionit;
  5. Plotëson kërkesat për shfrytëzim operativ të dokumenteve nga sektorët e Shkollës, duke bërë evidencimin e tyre në përputhje me dispozitat në fuqi, duke ia përcjellë Drejtorit;
  6. Formulon, analizon dhe siguron informacion pĂ«r mjetet e komunikimit dhe marrĂ«dhĂ«niet me publikun pĂ«r qartĂ«simin, sqarimin dhe thjeshtĂ«zimin e veprimeve dhe tĂ« shkresave administrative tĂ« institucionit, si dhe Ă«shtĂ« pĂ«rgjegjĂ«s pĂ«r pĂ«rpilimin, pĂ«r pritjen, informimin dhe shqyrtimin, korrekt tĂ« kĂ«rkesave tĂ« Drejtorit; 
  7. Kujdeset për shërbimin e pritjes dhe përcjelljes në zyrën e Drejtorit, për përgatitjen dhe realizimin e vizitave zyrtare në institucion sipas llojit dhe rëndësisë së vizitës; për aktivitetet zyrtare formale dhe joformale, në përputhje me rregullat e parashikuara në ceremonialin zyrtar të Republikës së Shqipërisë;
  8. Bashkëpunon me sektorët për mbarëvajtjen e proceseve të punës;
  9. Asiston dhe përgatit aktet e nevojshme që lidhen me vendimet përgjatë procesit të rekrutimit të kandidatëve, funksionimit të Këshillit Pedagogjik dhe Këshillit Drejtues të Shkollës;
  10. Çdo veprimtari tjetĂ«r qĂ« i ngarkohet posaçërisht nga ana e Drejtorit tĂ« ShkollĂ«s. 
  11. Kujdeset për pajisjet e nevojat logjistike të zyrës së Drejtorit të Shkollës dhe i merr në dorëzim ato.

 

2. Kriteret pĂ«r aplikim: 

- Të gëzojnë zotësi të plotë për të vepruar;

- Të jetë i/e aftë për punë;

- Të mos jetë i dënuar penalisht me një vendim gjykate të formës së prerë;

- Të gëzojë integritet moral dhe profesional dhe të mos jetë marrë ndaj tij/saj, masë disiplinore për cënim të rregullave të etikës.

 

3. Dokumentacioni i kĂ«rkuar pĂ«r t’u paraqitur:

a - Kërkesë.

b- Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun:
http://www.dap.gov.al/legjislacioni/udhezime-manuale/60-jeteshkrimi-standard
c - Fotokopje tĂ« diplomĂ«s (pĂ«rfshirĂ« edhe diplomĂ«n Bachelor). Diplomat qĂ« janĂ« marrĂ« jashtĂ« vendit, duhet tĂ« jenĂ« njohur paraprakisht pranĂ« institucionit pĂ«rgjegjĂ«s pĂ«r njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit nĂ« fuqi; 
d - Fotokopje tĂ« librezĂ«s sĂ« punĂ«s (tĂ« gjitha faqet qĂ« vĂ«rtetojnĂ« eksperiencĂ«n nĂ« punĂ«); 
e - Fotokopje tĂ« letĂ«rnjoftimit (ID); 
f - VĂ«rtetim tĂ« gjendjes shĂ«ndetĂ«sore; 
g – VetĂ«deklarim tĂ« gjĂ«ndjes gjyqĂ«sore; 

https://www.drejtesia.gov.al/wp-content/uploads/2018/10/formulari-i-vetdeklarimit_gjendja-gjyqesore.pdf;  
h - Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
i - Vërtetim nga institucioni që nuk ka masë disiplinore në fuqi;
j - Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;

k – Rekomandime nga punëdhënësit e mëparshëm lidhur me cilësinë e realizimit të detyrave dhe përshkrimit të punës së kryer.

 

4. Kualifikimet e kĂ«rkuara: 

a) TĂ« kĂ«tĂ« diplomĂ« universitare nĂ« kĂ«to fusha: drejtĂ«si, shkenca komunikimi, shkenca sociale, gazetari, gjuhĂ«-letĂ«rsi, marrĂ«dhĂ«nie me publikun, gjuhĂ« e huaj etj.

b) TĂ« ketĂ« njohuri tĂ« paktĂ«n tĂ« njĂ« gjuhe tĂ« huaj (radha e preferencĂ«s anglisht, frĂ«ngjisht etj.). 

c) Të përdorë programet bazë të punës në kompjuter.

 

5. MĂ«nyra dhe afatet e dorĂ«zimit:  KandidatĂ«t e interesuar pĂ«r kĂ«tĂ« vend vakant duhet tĂ« dorĂ«zojnĂ« dokumentacionin pranĂ« zyrĂ«s sĂ« protokollit tĂ« ShkollĂ«s sĂ« MagjistraturĂ«s, adresa: Shkolla e MagjistraturĂ«s, Rruga “Ana Komnena”, godina e Polit tĂ« DrejtĂ«sisĂ«, TiranĂ«, brenda datĂ«s 19 dhjetor2025.

 

6. MĂ«nyra e pĂ«rzgjedhjes: PĂ«rzgjedhja e kandidatit fitues do tĂ« bĂ«het nĂ«pĂ«rmjet konkurrimit me dosje dhe me intervista tĂ« drejtpĂ«rdrejta nĂ« lidhje me njohuritĂ«, aftĂ«sitĂ« dhe kompentencĂ«n nĂ« lidhje me punĂ«n. VetĂ«m kandidatĂ«t e pĂ«rzgjedhur do tĂ« kontaktohen me telefon apo email (nĂ«se kanĂ«), pĂ«r datĂ«n dhe orĂ«n e zhvillimit tĂ« intervistĂ«s.